jasperinkameroen.reismee.nl

Benefiet, u was geweldig!

Tijd voor een nieuw blogbericht... (eindelijk, hij post nog eens iets!)

‘T'is hier echt gezellig', ‘Veel mensen en toch is't rustig', ‘Amai, ik heb teveel kaas', ‘Wanneer vertrek je nu juist?', ‘Waar ligt Kameroen?', ‘Jappe, ik vind het super jammer, maar ik ben ziek en kan er niet bijzijn.' ‘Voor hoelang blijft ge?', ‘Zijn de mensen daar zwart?', ‘Voor mij ne koffie alstublief','Heeft u mama die allemaal zelf gemaakt?', ‘Tzijn toch mooie stofjes!', ‘Goeiendag en bedankt he!' ‘En seg, Prettig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!' ... zijn maar enkele quotes van een - voor mij - zeer geslaagde benefiet/afscheidsavond. Veel vrijgevigemensen, lekkere kaas, goeie wijn,... en alles - tot zover ik weet- vlot verlopen. Momenteel is de schatbewaarder (papa) bezig met het tellen van de opbrengsten,kosten,winst, verlies en al wat je wil. Na afrekening van verschillende facturen kan je hier lezen wat het uiteindelijke winstbedrag is! (Maar dat er winst is, is zeker!)

Toch nog even gebruik maken van dit mediumom enkele mensen extra te bedanken voor de hulp! Mama en papa voor de organisatie, voorschieten van financiële bedragen en helpen tijdens de avond en verder een hele grote ‘BEDANKT!' aan Marie, Niel, Elisabeth, Jade, Bruno, Loes, Eva, Annelise, Lina, Lien en de Waere voor het helpen tijdens de avond(spits), het verstrekken van hulp voor en tijdens de avond. En ook u, als aanwezige, merci! Ik ben blij u nog gezien te hebben.

Na de voorbereidingslessen en de benefiet komt nu het echte werk er aan. Ik zit in de laatste rechte lijn richting Kameroen en eerlijk gezegd is dat voor mij het belangrijkste ‘hot'item van het moment. Zelfs een regeringsvorming kan me momenteel niet boeien...Tijd om onze valiezen te pakken, pilletjes te kopen, vriendenetentjes te organiseren, onderbroeken te strijken en (afscheids)feestjes af te schuimen.

Wij trekken naar Kameroen en ‘Wij' dat zijn zes Vlamingen die de opleiding BaNaBa (bachelor na bachelor) Internationale samenwerking Noord-Zuid volgen aan de KHLeuven. Twee maanden lang werden we voorbereid, kregen we opleiding, getuigenissen uit het zuiden en denkkaders waarmee we aan de slag kunnen in het Zuiden. Nu is de tijd rijp om die langverwachte ‘zes maanden stage' aan te vatten. Anderen trekken naar Senegal, India, Sri Lanka, Brazilië en Guatemala. Wij gaan met zes richting Kameroen en zullen per twee in een project werken. Karlien en Elise zullen lesgeven in Shisong (ongeveer 4 uur van Bafut) Thea en Sarah zullen werken in een klein dorpje, Djottin. Paulienen ik zullen werken in een revalidatiecentrum in Mambu, Bafut.

Na heel wat wikken en wegen heb ik nog niet zolang geleden samen met mijn reisgenoten het vliegtuigticket kunnen boeken. Het had heel wat voeten in de aarde, beslissingen werden afgewogen en uiteindelijk werd een dikke knoop doorgehakt. We vliegen op 1 november 2011, 's morgens, met het vliegtuig naar Zurich, om daar verder te vliegen naar Douala, economische hoofdstad van Kameroen. Daar zullen we twee nachten verblijven in een guesthouse. Zo kunnen we aanpassen aan het klimaat en op rust komen van de lange reis, vooraleer we naar onze projecten trekken. Vanuit Douala moeten we nog acht uur rijden naar Bamenda. Van daaruit rijden Paulien en ik naar Bafut (ongeveer nog 1 uur).

TIP OM MIJ TE VOLGEN: Schrijf je in (rechts) met je e-mailadres! Zo krijg je automatisch een e-mail wanneer ik een nieuw bericht heb gepost! Reacties en verhalen uit België zijn ook meer dan welkom! Geheime verhalen kan je sturen naar jaspervandenbempt@gmail.com!

Lieve groeten, voorlopig nog uit het koude België, misschien tot één dezer en anders tot op mijn blog!

JASPER. JAPPE.

Reacties

Reacties

Karlien

Jappie! Woow super seg. Fijn dat alles zo vlot verlopen is. Dat er maar héél veel winst is!! En, yes, wij worden gewoon vermeld in uw blog! HELD! Nog 9 keer in ons eigen bedje slapen, geniet er van!

Astrid VGB

Bedankt voor de tip! Ook handig dat je de locatie 'rechts' even doorgaf ;-).
Goed bezig, spijtig dat ik er niet kon bijzijn!

Jade

Goe bezig Jappie, zeker niet vergeten die onderbroeken te strijken!
en btw: graag gedaan!

Evi

Voila, ik heb u link al bij mijn favorieten gezet! T'was tof om u gisteren nog te zien, doe het daar goed, geef u volledig Tijgertje! :)
xx

mama

Jasper, nu wordt het echt wel warm, morgen de big day naar het het grote avontuur! we wensen je 6 onvergetelijke maanden, veel vriendschap en avontuur ,hou ons op de hoogte en zorg goed voor elkaar.
mama

marie

veel plezier broer! Nog maar 1 dag weg, ik voel het al;) Hou ons maar op de hoogte!
xxx

Britt, vriendin van Anja :)

Veeeel succes en geniet van elk moment!!!!

Ik ga u sowieso volgen, ben benieuwd naar al je nieuwtjes.. Enjoy this once in a lifetime ;)!!!

ivo & lina

Al aangekomen Jasper ?
En is het er warm genoeg ?
Hopelijk zit ge in het droge seizoen daar !

mama

aan alle mensen die Jasper volgen , dit schreef hij op facebook: Amai! Aangekomen in Kameroen! Alles in orde, slechte verbindingen, Internet en gsm! Liefs! (Blog volgt later!)

Smithe277

Somebody necessarily lend a hand to make significantly posts I might state. This is the very first time I frequented your website page and thus far? I surprised with the analysis you made to make this actual publish incredible. Magnificent job! gdccccdeakekgbde

Pharmc569

Very nice site!

Pharmd724

Very nice site! cheap goods

Pharmg655

Very nice site! cheap goods

Pharmc579

Very nice site! cheap goods

Pharmc538

Very nice site! cheap goods http://apxoiey2.com/qovqtt/4.html

Pharmk714

Very nice site! [url=http://oieypxa2.com/kyaotk/2.html]cheap goods[/url]

Pharmk707

Very nice site! cheap goods http://oieypxa2.com/kyaotk/4.html

Susan Benson

Hallo, heb je financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?
Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.

Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.

Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ​​of andere reden zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

Wij kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en wij helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële moeilijkheden te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.

Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:
E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;
WhatsApp: +447903159998
U kunt altijd en overal naar ons schrijven.
2020 © ️Alle rechten voorbehouden

Claudia Klein

Hallo en welkom bij Spotcap Global Financial Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een Duitser en bied allerlei soorten leendiensten aan

Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan om contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan, want we bieden uitstekende leendiensten over de hele wereld.

We bieden allerlei leendiensten aan (Persoonlijke lening, Zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en daarnaast kunt u tot 15 miljoen euro lenen en verstrekken we leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

Ik erken het feit dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest.Voor individuen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​aandelenlening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding tussen schulden en inkomen, lage kredietwaardigheid of andere redenen

Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties afronden waar en wanneer u maar wilt

We bieden 24 uur per dag leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & we zullen u onmiddellijk helpen

Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

Uw financiële vrijheid ligt in uw handen !!

Edward Dillinger

Hallo allemaal, u bent op zoek naar een professionele binaire, forex- en Bitcoin-makelaar / -manager die u zal begeleiden en helpen bij het beheren van uw transactie en u zal helpen om binnen zeven dagen zinvolle winsten te maken, neem nu contact op met TD Ameritrade voor uw investeringsplan. om uw verloren investering in bitcoin / binair terug te krijgen Neem nu contact met hem op via whatsaap (+12166263236) of neem contact met hem op via zijn e-mailadres: (tdameritrade077@gmail.com)

Ale Hofstra

ERNSTIGE KREDIETAANBIEDING

Dit bericht is voor mensen die speciaal krediet nodig hebben om hun leven weer op te bouwen. U zoekt een lening om uw activiteiten uit te breiden, hetzij voor een project of om een ​​appartement te kopen, maar u staat op de zwarte lijst of uw dossier is geweigerd bij de bank.
Ik ben een particulier Ik geef kredieten variërend van 3.000 tot 900.000 € aan alle mensen die aan de voorwaarden kunnen voldoen. Mijn rente is 3% per jaar Mocht u om andere redenen geld nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie. Neem contact met mij op voor meer informatie Niet serieus, gelieve zich te onthouden E-mail: ale_hofstra@hotmail.nl


NB: U hoeft niets vooraf te betalen, het is gratis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!