jasperinkameroen.reismee.nl

Quizke

Voor de liefhebbers een quiz die ik in eerste instantie maakte voor Elke en Astrid, nu kan iedereen er van profiteren! Stuur je antwoorden naar jaspervandenbempt@gmail.com en kom te weten of je me wel goed gevolgd hebt tijdens mijn trip! Veel succes!

Ngwa-Jasper

Hieronder enkele regeltjes:

• 1. Lees de vragen aandachtig!
  • 2. Als je deze regel leest, is het verboden de BLOG nog eens opnieuw te lezen!
  • 3. Gebruik geen enkel hulpmiddel (woordenboek, internet, encyclopedie,...), zeker niet de BLOG van Jasper Vanden Bempt (www.jasperinkameroen.reismee.nl). Maar waarschijnlijk heb je regel nummer twee al gelezen, dus mag je vanaf NU die blog niet meer lezen! Via speciale Kameroense spionnen houd ik jullie tijdens het invullen van deze quiz in het oog.
  • 4. Werk apart, individueel, alone, gescheiden, per één persoon, dus niet samen.

3,2,1, START!

Opwarmen...

1. Wat is de hoofdstad van Kameroen?

A. Yaoundé B. Douala C. Bamenda

2. In welk jaar werd Kameroen onafhankelijk?

A. 1950 B. 1960 C. 1961

3. Wat zijn de twee officiële gesproken talen in Kameroen?

4. Hoe heet het vakantie-oord waar ik met Lien en Paulien op vakantie ging?

A. Limbe B. Buea C. Kribi

5. Geef drie jongensnamen en drie meisjesnamen die erg bekend zijn in Mambu, het dorp waar ik woon.

6. Welk auto-merk zie je hier dagelijks en erg veel?

7. Wat betekent 'Ma Congo'?

8. Hoe snel wil ik Jasper terug zien als hij in België is?

9. Welk Belgisch nieuws haalde het Kameroense journaal? (meerdere antwoorden mogelijk!)

A. Aanslag in Luik B. Elio Di Rupo premier C. Fochplein wordt Pieter De Somerplein D. België heefteindelijk een regering. E. Paulien stapt uit THUIS. F. Vlees uit de Ardennen in een kookprogramma G. Busongeval in Zwitserland.

10. Hoeveel geld bracht mijn benefiet 'Cameroon, Here I come' op?

A. 1415,50 euro B. 1451,10 euro C. 1457,60 euro

11. Hoeveel woog ik de laatste keer toen ik op een weegschaal stond?

A. 60 B. 62 C. 57

12. Ik zag ooit een kind met een grappige t-shirt. Opschrift was:

A. Sonja, Paaldans.be B. Nadia, Paaldans.be C. Veronica, Paaldans.be

13. Hoeveel Kameroense zussen heeft Jasper (dus biologische dochters van mijn gastmama)?

A. 2 B. 6 C. 3

Beantwoord de vraag in volzinnen. (6)

Jasper verzamelde een aardig sommetje geld. Hiermee werden verschillende projecten gesteund en dingen aangekocht. Noem twee dingen die Jasper kocht met het geld. (WEGGEVER!!!)

Geef de datum van Youthday in Kameroen.

Op Youth day had ik een lelijk hemd aan. Ik voelde met twee bekende Vlamingen in één. Geef de twee namen van bekende Vlamingen. (Tip: 1 van de 2 is reeds overleden...)

Schiftingsvraag: Hoeveel mensen lazen mijn laatste BLOGbericht op het moment dat ik deze quiz verstuur? (Een gemiddeld aantal is 200)

Jade

Amai, ik ga niet goed scoren. Oepsie ;)

Elke

Zeeer moeilijk J.VD.B! Ik vrees dat Astrid gaat valsspelen:p.

mama

En wat is de prijs?een reis naar Kameroen? dan ga ik heel hard mijn best doen.
groetjes en tot binnenkort

Paul en Dea

Dat is een zwaar proefwerk. Mogen wij echt niet spieken ? Een vraag weten wij al zeker. Wij willen je heel graag vlug terugzien.

Marie

Easy!!

Claudia Klein

Hallo, heb je financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?
Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.

Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.

Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ​​of andere reden zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

Wij kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en wij helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële moeilijkheden te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.

Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:
E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;
WhatsApp: +447903159998
U kunt altijd en overal naar ons schrijven.
2020 © ️Alle rechten voorbehouden

Elizabeth Walter

Dit is goed nieuws van LendingTree inc, we bieden alle soorten leningen om aan uw gewenste wensen te voldoen. Of het nu gaat om een lening om een nieuw bedrijf te starten, een auto te kopen, een huis te kopen, nieuwe machines te kopen of uw schulden af te betalen. Ik ben blij dat LendingTree, de meest vertrouwde online leningmaatschappij, hier is om te helpen. Neem contact met ons op via e-mail op (lendingtreegroupinc@gmail.com).

Claudia Klein

Hallo en welkom bij Spotcap Global Financial Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een Duitser en bied allerlei soorten leendiensten aan

Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan om contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan, want we bieden uitstekende leendiensten over de hele wereld.

We bieden allerlei leendiensten aan (Persoonlijke lening, Zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en daarnaast kunt u tot 15 miljoen euro lenen en verstrekken we leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

Ik erken het feit dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest.Voor individuen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​aandelenlening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding tussen schulden en inkomen, lage kredietwaardigheid of andere redenen

Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties afronden waar en wanneer u maar wilt

We bieden 24 uur per dag leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & we zullen u onmiddellijk helpen

Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

Uw financiële vrijheid ligt in uw handen !!

Edward Dillinger

Hallo allemaal, u bent op zoek naar een professionele binaire, forex- en Bitcoin-makelaar / -manager die u zal begeleiden en helpen bij het beheren van uw transactie en u zal helpen om binnen zeven dagen zinvolle winsten te maken, neem nu contact op met TD Ameritrade voor uw investeringsplan. om uw verloren investering in bitcoin / binair terug te krijgen Neem nu contact met hem op via whatsaap (+12166263236) of neem contact met hem op via zijn e-mailadres: (tdameritrade077@gmail.com)

Novelty

Vraag een lening aan bij NOVELTY FINANCE (noveltyfinances@gmail.com) met een rentepercentage van 3%.

Of u nu uw levensstijl een boost wilt geven of u heeft een onverwachte uitgave, een lening van NOVELTY FINANCE is de kosteneffectieve manier om dit te realiseren.

NOVELTY FINANCE is flexibel: u kunt tot vijf miljoen euro (€ 5.000.000,00) lenen, met passende aflossingsperiodes variërend van 6 maanden tot 30 jaar. Wij bieden een uitgebreid assortiment aan persoonlijke leningen, zakelijke leningen, woningkredieten en schuldconsolidatieleningen die kunnen worden aangepast aan uw veranderende behoeften en omstandigheden tegen een zeer lage rente.

Wat u krijgt als u zich aanmeldt bij Novelty Finance:
 Onmiddellijke toegang tot uw geld na goedkeuring
 Concurrerende rentetarieven
 Flexibele terugbetalingsvoorwaarden
 De mogelijkheid om uw lening sneller af te betalen
 Gemakkelijke goedkeuring als u extra geld nodig heeft
 U krijgt de tijd om met de terugbetaling van de lening te beginnen.

Hoe toe te passen:
Een lening aanvragen is snel en eenvoudig!
Bedrijven of individuen die geïnteresseerd zijn in het aanvragen van een lening bij Novelty Finance die meer informatie nodig hebben over de leningaanbieding, dienen EEN E-MAIL TE STUREN naar (noveltyfinances@gmail.com) OF neem contact op met Emily Gibbon op WhatsApp / Telegram via +447868796107 voor meer informatie en mondelinge briefings .T & C's zijn van toepassing.

SUSAN BENSON

Hallo dames en heren, Heeft u financiële hulp nodig? Ik ben Susan Benson. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

Heeft u een zakelijke lening, Persoonlijke lening, Hypotheeklening of een lening nodig om uw project te realiseren? Als uw antwoord ja is, raad ik u aan contact op te nemen met mijn bedrijf. We verlenen allerlei soorten leningsdiensten, inclusief leningen op lange en korte termijn. Voor meer info, schrijf ons via e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) of stuur me een rechtstreeks bericht op WhatsApp via: +447903159998 en ontvang in een oogwenk een reactie.

Wij zijn een allesomvattende financiële dienstverlener en we doen er alles aan om u te helpen bij het verwezenlijken van al uw ambities. Wij zijn gespecialiseerd in het op de meest effectieve en snelste manier aanbieden van gestructureerde financieringsoplossingen aan particulieren en bedrijven.

Hier zijn enkele redenen waarom u contact met ons zou moeten opnemen voor een lening;
* Gemak - U kunt altijd en overal een lening aanvragen.
* Flexibel bedrag - U bepaalt zelf hoeveel u wilt lenen.
* Snelle Directe Financiering - Ontvang uw lening binnen 24 uur na goedkeuring.
* Flexibele rente - Betaalbare rente van 3%.
* Hoge goedkeuringspercentages - U heeft 99,9% kans om de lening te krijgen
* Flexibele aflossing - U kiest de aflossingsdatum, wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een duur van 1-30 jaar.
* Eenvoudige online aanvraag.
* Persoonlijke begeleiding en expertise.
* Geen verborgen kosten

Loop geen kans mis door gebrek aan financiële middelen. Neem nu contact op met mijn bedrijf, we kunnen u helpen met een lening omdat we talloze personen en organisaties hebben geholpen die over de hele wereld in financiële moeilijkheden zijn gekomen

Voor meer informatie over onze leningaanbieding, stuur ons alstublieft uw leningaanvraag via
E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
WhatsApp/Telegram: +447903159998

Tussenpersonen/adviseurs/makelaars zijn welkom om hun klanten mee te nemen en zijn 100% beschermd. In volledig vertrouwen werken we samen in het voordeel van alle betrokken partijen.

HUMMELS

Hallo, Heeft u een noodlening nodig om in uw financiële behoeften te voorzien? We bieden leningen van 2.000,00 tot 100.000.000,00, we zijn betrouwbaar, krachtig, snel en dynamisch, zonder kredietcontrole en we bieden een 100% garantie voor buitenlandse leningen tijdens de periode van deze overdracht. We hebben ook een lening verstrekt in de gehele valuta met 2% rente voor alle leningen en zonder vooruitbetalingen .... Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op via deze e-mail. Neem bij interesse contact met ons op via: {jameskelvine28@gmail.com} en u zult volledig tevreden zijn.

Maria Santos

toen ik een lening nodig had, vroeg ik een lening aan bij meer dan twee bedrijven op deze site en ik werd bedrogen, ik verloor meer dan 9000 euro. Ik was gefrustreerd en moe totdat mijn vriend, die als arts in mijn kantoor werkte, Alex bij naam me verbond met een geloofwaardige en authentieke legitieme leningfirma genaamd JORGE GRACE LENINGSBEDRIJF, ze was in staat om een lening te krijgen, ze hielpen me met een lening bedrag van 20.000 euro, je kunt ook hulp krijgen als je een dringende lening nodig hebt. overheid en ze zijn 100% legitiem, geloof me, ze kunnen je helpen, pas op voor internetoplichters en wees nu bij de juiste. Bedankt en God zegene hen.

Maria Santos

De heer Roland D. Rex

Figyelem,

Pénzügyi válságban van karácsony után? HITELRE van szüksége otthona újjáépítéséhez vagy vállalkozása bővítéséhez? Szüksége van HITELre a sürgős adósságok rendezéséhez és a végleg szabad maradáshoz, Szüksége van kölcsönre a számlák kifizetéséhez stb.? Kérjen kölcsönt a FIRST CITY FINANCIAL GROUP-tól. 5000 USD-től 150 000,00 USD-ig 5 000 000 USD-ig USD/EURO/FONT-ban, 2%-os kamattal. Finanszírozásunk biztosított és biztonságos, ügyfeleink boldogsága az erősségünk. A jelentkezés jóváhagyása és megerősítése után azonnali pénz utalás az Ön számlájára, ha HITEL beszerzése iránt érdeklődik, ne habozzon, küldje el nekünk kérését a firstcityfinancialg@gmail címen. con és WhatsApp: +1(213)802-3005 Megjegyzés: Az űrlap ingyenes.

Üdvözlettel,
Mr. Roland D. Rex
Vezető hitelügyi tanácsadó
WhatsApp: +1(213)802-3005
ELSŐ VÁROS PÉNZÜGYI CSOPORT

Petra Hauko Furičková

Ik zou Karin Sabine een lening willen verstrekken van € 8.000. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan zwendel door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +34632725157.

faithuppa

ik heb niet veel te praten als je dringend een lening nodig hebt, kun je contact opnemen met de heer peterhelps hij kan je helpen met elke lening die je zoekt waar wacht je nog op neem nu contact met me op peterhelps01@outlook.com hij is een erg aardige man

Davina Claire

LENINGAANBIEDING VAN "NOVELTY FINANCE INC"

Hallo!!! Heeft u een lening nodig? Zo ja, dan raad ik u aan om een ​​lening aan te vragen via Novelty Finance Inc.

Mijn naam is Davina Claire, ik ben de financieel directeur van Novelty Finance en u kunt een lening aanvragen bij mijn bedrijf en binnen 24 tot 48 uur een lening op uw rekening hebben staan. Het is mij opgevallen dat veel mensen het zo moeilijk vinden om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, de verhouding tussen schulden en inkomen, een lage kredietscore of andere redenen.

Bij NOVELTY FINANCE bieden we financieringsoplossingen. Wij bieden alle soorten leningen aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). We bieden flexibele en meerdere leningopties, inclusief beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

Voor vragen/vragen? - Stuur een mail naar [noveltyfinances@gmail.com] of bel / WhatsApp via: +447915601531]

We streven ernaar om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 5 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 3% per jaar. Wij zijn het juiste bedrijf om contact op te nemen als u dringend een lening nodig heeft.

Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer, onze service staat 24/7 voor u klaar. U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of uw laptop, het enige wat u hoeft te doen is ons uw leningaanvraag te sturen via:
E-mail: (noveltyfinances@gmail.com)
WhatsApp/Telegram: +447915601531
Telefoon: +447915601531

We zijn altijd enthousiast om financiële steun te bieden.

scott statement

Thanks for accepting me on your blog. I will bring many other bloggers to get your RSS roots to get more informed by your related articles.
I tumble on a list of medical certifications courses online and I have decided to share with you the good news because I know many people are searching for jobs online, this may help many people to get employed directly abroad.
We have examples of ATTACHED MEDICAL CERTIFICATION COURSES you can use these to get your job abroad, I will also take the advantage to ask for your permission to join our 179.3k members TELEGRAM GROUP
to share with us your ideas or any latest update on your blog.
Thanks I am Scott from Globex, we are expecting you on our platform.

Lening getuigenis tussen individu

Ik geloofde niet langer in het lenen van geld omdat alle banken mijn dossier hadden afgewezen; ik stond inderdaad bij mijn bank. Maar op een dag raadde een vriend me aan bij een particuliere geldschieter wiens e-mail ze me gaf. Ik heb het met hem geprobeerd door hem een ?? e-mail te sturen en het werkte. Ik had de juiste persoon een eerlijke particuliere geldschieter waar ik al jaren naar op zoek was. Ik kreeg mijn lening van € 95.000 tegen een tarief van 3% waardoor ik op dit moment goed kan leven en ik betaal regelmatig mijn maandelijkse betalingen. U kunt bij hem terecht als u om verschillende persoonlijke redenen een lening nodig heeft. hij nam geen dossierkosten of notariskosten ... enz. Twee van mijn collega's ontvingen ook zonder enige moeite leningen. Hier is zijn e-mail: jopie.mandemakers@financier.com

linda

Ik wil de heer Peter bedanken voor het verstrekken van een lening. ik werd verschillende keren opgelicht toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Peterhelps bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag nog een geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met de heer Peter en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: peterhelps01@outlook.com

peter

Goededag. Voor alle doeleinden een lening nodig? Heeft u een financieel probleem? De garantie van Bridge Finance is gebaseerd op het verlenen van financiële diensten aan klanten tegen gunstige rentetarieven. Onze leningen zijn eenvoudig en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig heeft. Elke lening met een rente van 2% kunnen wij aanpassen aan uw budget. Als je geïnteresseerd bent, neem dan nu contact op (peterhelps01@outlook.com)

WhatsApp : +31687941330

christina

Getuigenis van een serieuze lening die is gekocht, hartelijk dank, mijnheer Peterson, voor uw lening van 45.000 euro die u mij heeft verstrekt. Ik praat over uw diensten met mensen om mij heen die een lening of financiering nodig hebben. Ik ben blij met de lening die je me hebt gegeven. Aarzel niet, als u een lening en een echte juridische geldschieter nodig heeft, neem dan nu contact met hem op en ontvang uw lening via:

E-mail: peterhelps01@outlook.com

Dank u

Freedom Financial Network

أرسل رسالة إلى FreedomFinancialNetwork@outlook.com أو WhatsApp مباشرة على +393509056428. هم شركة صادقة وحقيقية ؛

أتقدم بخالص الشكر لشبكة Freedom Financial Network على كل ما قدمته من مساعدة في إعادة تمويل قرضي لأعمالنا هنا في القاهرة. لقد ثبت أن قراري بالاقتراب من Freedom Financial Network كان صحيحًا من خلال خدمتها السريعة والأخلاقية. إنهم طيبون ومهذبون ومنظمون وشاملون ومهنيون مما أحدث فرقًا كبيرًا في عملية قرضهم. بعد التسوق للحصول على أسعار الفائدة ، قدمت لي شبكة Freedom Financial Network أفضل سعر في ذلك المنعطف. أنا سعيد للغاية ومرتاح بالنتيجة ، وبالتأكيد سأقوم بالاتصال بشبكة Freedom Financial Network لأي متطلبات مستقبلية. أتمنى لهم كل التوفيق في مساعيهم. إنهم حقًا شركة صادقة ومحترمة وجديرة بالثقة ، Email Freedom Financial Network على FreedomFinancialNetwork@outlook.com أو WhatsApp +393509056428.

Jean Pierre Lagarde

الذهاب إلى هناك للحصول على قرض هو مغامرة مخيفة. من الذي ستحصل عليه ، ومن الذي سيقدم لك أفضل سعر فائدة ، ومن ستكون خدمته هي الأفضل وما إلى ذلك. لحسن الحظ ، لم أضطر للتعامل مع أي من ذلك بسبب شبكة Freedom Financial Network. كان أحمد ملاك القرض الخاص بي وتأكد من أنني لن أعاني من أي صدمة. أود بالتأكيد أن أوصي بشركة Freedom Financial Network ، فهي أفضل شركة إقراض هنا ، وجميع الوكلاء محترمون وصادقون وجديرون بالثقة: Email Freedom Financial Network on FreedomFinancialNetwork@outlook.com أو WhatsApp +393509056428 ؛ استلمت قرضا بمبلغ مليون دولار أمريكي من شبكة فريدوم فاينانشيال مع سداد 27 عاما .... ولله الحمد.

U bent op zoek naar een dringende lening.

Bent u op zoek naar een dringende lening? of: om uw financiële activiteiten nieuw leven in te blazen? Renoveer het interieur van uw appartement, uw huis, uw gebouw? Huren ? koop je een auto voor de bruiloft? Zet een schuld? Een project uitvoeren? Of om andere redenen, als u een lening nodig heeft, laat het ons dan weten per e-mail contacteren.

Veronika

U heeft snelle financiering nodig om een ​​huis, een auto of financiering voor diverse activiteiten of projecten te kopen!. Email ons. De aanvraag wordt snel verwerkt en het geld staat na 24 uur op je bankrekening.

Wagner Clerk

Goede dag kan dit niet allemaal voor mezelf houden. Mijnheer Anderson, help me om wekelijks $ 2500 te verdienen met cryptocurrency-handel, neem contact met hem op via whatsapp +1(252)285-2093

Annamaria MASELLA

Ik heb eindelijk de juiste eerlijke en serieuze persoon ontmoet waar ik al jaren naar op zoek was. Ik heb mijn lening van 58.000 euro gekregen waardoor ik nu goed kan leven met mijn vrouw en kinderen en ik betaal mijn maandelijkse betalingen regelmatig. U kunt bij haar terecht als u om verschillende persoonlijke redenen een lening nodig heeft. Hier is zijn adres. E-mail:  pierrecombaluzier18@gmail.com

E-mail:  pierrecombaluzier18@gmail.com

Lisa MAGRIN

Ik kom door dit bericht getuigde van een goed ontvangen service. Ik nam contact op met de heer Michel COMBALUZIER voor een kredietaanvraag tussen individuen die ik heb ontvangen. Het krediet van een creatie van mijn eigen project, van een bedrag van 87.000 euro, ongeacht het bedrag dat u wenst. Je bent geregistreerd, bent verbannen uit het bankwezen en je bent niet begunstigd door de banken of beter nog, je hebt een project en hebt financiering nodig. Dus als u een geldlening nodig heeft, aarzel dan niet om contact met haar op te nemen. E-mail :  pierrecombaluzier18@gmail.com

E-mail :  pierrecombaluzier18@gmail.com

Alessandra Regia Corte

Serieus bewijs van lening ontvangen. Na wat financiële problemen ben ik op zoek gegaan naar iemand die mij financieel kon helpen. Dankzij de verschillende aanbevelingen die op verschillende fora werden gedaan aan de heer Michel COMBALUZIER, kon ik na een goed eerste contact in alle veiligheid een lening van 55.000 euro krijgen. Haar professionaliteit, haar zelfvertrouwen en haar empathie stellen mij in staat haar hier aan te bevelen:  pierrecombaluzier18@gmail.com

BUCHER MANFRED

Jij die wordt geblokkeerd voor de deuren van je baan, je hebt een permanente zorg voor geld, je hebt geen financiële steun om aan je behoeften te voldoen en je dromen te realiseren. Ik kreeg een lening van 60.000€ en twee van mijn collega's kregen ook zonder problemen leningen van deze man omdat ik de juiste persoon tegenkwam. Hier is zijn e-mail:  pierrecombaluzier18@gmail.com

BUCHER MANFRED

Wagner Clerk

Allemaal bedankt aan de heer Anderson Carl voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson Carl nu weten via Whatsapp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

Endre

Heeft u een lening nodig? persoonlijke leningen? zakelijke leningen? hypotheken? landbouw- en projectfinanciering? wij verstrekken allerlei soorten leningen tegen 2% rente! Contact email; (dakany.endre@gmail.com)

Endre

Heeft u een lening nodig? Heeft u een dringende lening nodig om uw schuld te consolideren? Heeft u een auto, bedrijf of lening nodig om rekeningen te betalen? Neem contact met ons op via e-mail :(dakany.endre@gmail.com)

Dringende leningaanbieding.

Lening getuigenis tussen individu

Ik geloofde niet langer in het lenen van geld omdat alle banken mijn dossier hadden afgewezen; ik stond inderdaad bij mijn bank. Maar op een dag raadde een vriend me aan bij een particuliere geldschieter wiens e-mail ze me gaf. Ik heb het met hem geprobeerd door hem een ?? e-mail te sturen en het werkte. Ik had de juiste persoon een eerlijke particuliere geldschieter waar ik al jaren naar op zoek was. Ik kreeg mijn lening van € 95.000 tegen een tarief van 3% waardoor ik op dit moment goed kan leven en ik betaal regelmatig mijn maandelijkse betalingen. U kunt bij hem terecht als u om verschillende persoonlijke redenen een lening nodig heeft. hij nam geen dossierkosten of notariskosten … enz. Twee van mijn collega's ontvingen ook zonder enige moeite leningen.

Roel

Leningaanbod Testimonial

Hallo
U hoeft niet meer in paniek te raken wanneer u financiële hulp nodig hebt zonder een cent uit uw zak te hoeven geven. Ale Hofstra is een zeer betrouwbare en veilige persoon die u financieel kan helpen om een lening te krijgen zonder kosten. Dankzij hem heb ik zonder problemen een lening van 20.000 euro kunnen krijgen. Voor al uw verzoeken, gelieve hem te contacteren op zijn e-mail: ale_hofstra@hotmail.nl

WhatsApp: +31645191609

Roel

Leningaanbod Testimonial

Hallo

WhatsApp: +31645191609

Hendrix

heb je financiële hulp nodig? we bieden een lening aan tegen 2% dit is een legitiem bedrijf met eer en verschil we staan klaar om u te helpen bij elk financieel probleem dat u bent we bieden alle soorten leningen aan, dus als u geïnteresseerd bent in deze leningaanbieding, vriendelijk geïnteresseerde belt € 500.000, 00 euro belt €100.000'00euro geïnteresseerd neem contact met ons op via e-mail. (henryadersoncreditinvestment@gmail.com)

ERNSTIGE KREDIETAANBIEDING

Dit bericht is voor mensen die speciaal krediet nodig hebben om hun leven weer op te bouwen. U zoekt een lening om uw activiteiten uit te breiden, hetzij voor een project of om een ​​appartement te kopen, maar u staat op de zwarte lijst of uw dossier is geweigerd bij de bank.
Ik ben een particulier Ik geef kredieten variërend van 3.000 tot 900.000 € aan alle mensen die aan de voorwaarden kunnen voldoen. Mijn rente is 3% per jaar Mocht u om andere redenen geld nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie. Neem contact met mij op voor meer informatie Niet serieus, gelieve zich te onthouden E-mail: ale_hofstra@hotmail.nl

homelend sumiti

Good day. Quick loans Service available here. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti

Margaret

Hallo, wat vind je moeilijk om te doen? ben je het zat om een leven vol schulden te leiden? heeft u een betrouwbare lening tegen een lage rente van 3% nodig om een nieuw bedrijf op te starten, uw oude/huidige bedrijf te herfinancieren of persoonlijke rekeningen af te betalen? Neem contact op met de heer Goldberg Humble. Ze hebben me geholpen mijn financiële problemen op te lossen. Ik leef nu een vrij leven en schuldenvrij. Het leven draait om risico, maar geloof me, u zult er nooit spijt van krijgen, neem contact op met Mr. Goldberg Humble. Neem contact met hem op via: goldbergfinancialhome@gmail.com en uw financiële problemen worden opgelost. Geef aan dat mevrouw Margaret u doorverwijst. heb een geweldige dag en God zegene je. Let op je veiligheid

Ik bied je leningen vanaf 3.000 euro

Ik bied leningen van 3.000 euro tot 900.000 euro aan iedereen die het kan terugbetalen met rente. Voor iedereen die geïnteresseerd is in het schrijven naar mij, niet-serieuze persoon gelieve zich te onthouden Ik ben een particulier die lening biedt tussen serieuze Individuen die behoefte hebben aan kleine bedrijven, persoonlijke investering. Ik doe lokale leningen en internationale leningen aan mensen over de hele wereld. Neem vandaag nog contact met mij op en laat me weten welk bedrag u wilt lenen. Ik ben bereid om binnen 48 uur na ontvangst van uw geformuleerde verzoek onze aanvragers tevreden te stellen.

Hier is zijn e-mail: ale_hofstra@hotmail.nl

Davina Claire

Hallo dames en heren; Heeft u binnen 24 tot 48 uur een snelle lening nodig? Als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren om een ​​lening aan te vragen bij Novelty Finance op e-mail via: noveltyfinances@gmail.com OF WhatsApp via: +447915601531.

NOVELTY FINANCE biedt financiële oplossingen. We bieden allerlei soorten leendiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). We bieden ook flexibele en meerdere leningopties, waaronder beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

✓ Eenvoudige goedkeuring
✓ Flexibele aflossingstermijn 6 - 360 maanden
✓ Zeer handig - U kunt een lening aanvragen op uw geschikte plaats en tijd.
✓ Direct toegang tot uw geld na goedkeuring.
✓ Gesubsidieerde rente (3% per jaar)
✓ U wordt niet gehaast om de lening terug te betalen, u krijgt de tijd om met de terugbetaling van de lening te beginnen.
✓ Geen verborgen kosten
✓ Je wordt door het hele proces begeleid

Hoe toepassen:
Een lening aanvragen bij ons gaat snel en eenvoudig!
Stuur ons uw leningaanvraag via;
E-mail: {{ noveltyfinances@gmail.com }}
Bel of sms ons via WhatsApp via: +447915601531.
Voorwaarden zijn van toepassing.